عبادت

ساخت وبلاگ

چت روم

گپ سرا يا چت روم به فضاي مجازي اي گفته مي‌شود که افراد در آن با هم ارتباط برقرار مي‌کنند. نرم‌افزار ياهو مسنجر يکي از نرم‌افزارهاي پرطرفدار براي چت در چت روم‌ها بود که توسط شرکت ياهو طراحي شده بود. ياهو از تاريخ ?? دسامبر ???? چت روم‌هاي خود را تعطيل کرده‌است و ديگر چنين چيزي در ياهو مسنجر ديده نمي‌شود.

j685092_.jpg

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امکانات زياد که فراتر از چت کردن هستند.چت‌روم‌ها اين امکان را به شما مي‌دهند که به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينکه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر کنيد

چت روم فارسي .

اصطلاح "اتاق چت" يا چت روم فارسي، عمدتا براي توصيف هر نوع کنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي کنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح  ميتواند به معناي هر تکنولوژي از چت آنلاين در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيکي کاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يک چت روم براي به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از کاربران ديگر است. با عرض سلام خدمت شما بازديد کننده محترم و دوست عزيزم که الان داري اين مطلبو ميخوني، ضمن تشکر از بازديد شما از اين صفحه وبلاگ،در اولين پست خود در اين وبلاگ درباره چت روم ها و چگونگي محيط ان ها صحبت خواهيم کرد و مطالبي چکيده و مفيد از اين موضوع را خدمت شما ارائه خواهيم داد و اميد وارم مفيد واقع بشه و استفاده کامل را ببريد چت روم به زباني ساده همانطور که از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،که در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند که از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر کاربر يا بازديد کننده اي که وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد که، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر کاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو کنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي که معروف به چت روم هستند،مي توان گفت که نوعي سايت اجتماعي اند!! چت روم همانطور که ميدانيد محيطي براي چت کردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريمدريا چت رومي قديمي با امکانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شکلک ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود که کاربران ميگويند چرا دريا چت ؟ خوشحال ميشويم به اين سوال که چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد در پاسخ بايد بگويم که چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند که به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها کمتر ميباشد به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم تهران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي کاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميکند در دوره اي که کشور هاي غربي بنيان خانواده را با شبکه هاي ماهواره اي بهم ميريزد پرشين چت روم ققنوس چت سعي دارد تا به بهترين نحو در انتشار فرهنگ و تمدن ايراني در چتروم را به نمايش بگذارد

 

عسل چت

عسل چت يکي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده که در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به کاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد که پس از شلوغ بودن و کيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري کرده و استفاده ميکنند ولي کاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته که متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت کامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي کاربران چت روم ها را دارد . 

 

عبادت...
ما را در سایت عبادت دنبال می کنید

برچسب : عسل,چت, نویسنده : sana ebadat بازدید : 131 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 20:32

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي کسب و کار خود انتخاب کنيم؟

هداياي تبليغاتي محصولاتي هستند که نام و يا لوگو شرکت شما بر روي آنها قرار گرفته مي گيرد، که يکي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي و تبليغات است. امروزه هنوز هم هداياي تبليغاتي يکي از بهترين روش هاي ماندگاري برند در ذهن مشتريان و همچنين مقرون به صرفه ترين روش هاي تبليغ کسب و کار به شمار مي آيد.

 سه نکته کليدي براي انتخاب بهتر نوع هديه تبليغاتي به صورت زير مي باشد:

·براي گيرنده آن مفيد و قابل استفاده باشد.
·به خدمت و يا محصول کسب و کار شما مرتبط باشد.
·بايد کسب و کار شما را به خوبي نمايش دهد.
به منظور موثرتر بودن در تبليغات کسب و کار و برند شما، يک هديه تبليغاتي بايد براي گيرنده آن قابل استفاده و به نوعي تبليغات خلاقانه باشد، به اين معني که گيرنده آن را نگه دارد و از آن استفاده نمايد. نمايشگاه ها رايج ترين مکان هايي هستند که شرکت ها هداياي تبليغاتي خود را ارائه مي دهند.اينکه هديه شما يک خودکار ارزان يا يک هديه گران باشد تقريبا ريسک يکساني دارند.
استفاده بلند مدت: تحقيقات نشان مي دهد وقتي که يک هديه تبليغاتي مفيد باشد شخص گيرنده به طور متوسط بين1 تا 3 سال آن را نگه ميدارد و برند شما در ذهن مشتري ماندگار تر مي شود و بدين ترتيب شانس زيادي براي انتقال نام تجاري شما به سايرين فراهم مي گردد.
ديگران، گيرنده هديه تبليغاتي شما را در حاليکه از آن استفاده مي کند مي بينند و يک توصيه مثبت براي کسب و کار شما صورت مي گيرد.
استفاده کوتاه مدت: نگهداشتن بلندمدت يک هديه تبليغاتي الزاما به معني استفاده مفيد از آن محصول نيست، گاهي اوقات پيشنهاد يک نوشيدني يا اسنک با آرم شما در نمايشگاه مي تواند احساس مثبت زيادي را براي کساني که خسته، تشنه يا گرسنه هستند ايجاد مي کنند. با توجه به نوع استراتژي شما مي توانيد از هر دو روش محصول تبليغاتي کوتاه مدت و يک هديه گرانتر براي بردن به خانه استفاده کنيد.
اغلب شرکت ها هداياي مختلفي را به مشتريان بلند مدت، مشتريان وفادار و يا کساني که هنوز مي خواهند خريد کنند در نظر مي گيرند.
هداياي تبليغاتي فقط در نمايشگاه ها استفاده نمي شوند، خرده فروشان از آن براي ايجاد انگيزه خريد يا به عنوان هديه براي زماني که خريد انجام شده است استفاده مي کنند.
کسب و کارهاي خدماتي مثل سالن و رستوران ها مي توانند هداياي تبليغاي را پيشنهاد بدهند که علاوه بر مفيد بودن براي گيرنده با ايجاد يادآوري مداوم، احتمال بازگشت آنها را افزايش دهند.
يکي از معيارهاي موفقيت محصول تبليغاتي اين است که با برند شما مرتبط باشد، اين معيار کمک ميکنه تا گيرنده هديه شما متوجه نوع فعاليت شرکت شما شود. اين کمک مي کند که گيرندگان هدايا با فعاليت شرکت شما ارتباط بيشتري برقرار کنند. به عنوان مثال: خودکار ها يکي از هداياي تبليغاتي محبوب است ولي اگر شرکت شما ارتباطي با نوشتن نداشته باشد انتخاب مناسبي براي محصول تبليغاتي نمي باشد.
اينجا تعدادي مثال از ايده هاي هداياي تبليغاتي مرتبط مطرح شده که کمک مي کند شما هديه مناسبتري نسبت به هداياي رايج مثل نوت پد، مگنت يا خودکار را انتخاب کنيد.

کرم ضد آفتاب با لوگو شما بر روي آن، اگر شما يک متخصص پوست هستيد.

کيت کمک هاي اوليه با برند شما ،اگر کار شما مرتبط با کلينيک يا بيمارستان باشد.

خودنويس تبليغاتي و خودکار تبليغاتي   و  روان نويس تبليغاتي و کاغذ يادداشت بازيافت شده، اگر فعاليت شرکت شما در حوزه محيط زيست مي باشد.

کيت کمک هاي جانبي جاده اي براي شرکت هاي ماشين يا بيمه اتومبيل فعاليت دارند.

ليوان تبليغاتي  و ظرف نوشيدني تبليغاتي يا پيش بند براي يک رستوران يا شرکت توليد کننده مواد غذايي.

وسايل الکتريکي براي شرکت فعال در حوزه ديجيتال مثل فلش مموري يا نگهدارنده موبايل.

برس هاي تبليغاتي، شانه ها يا بطري هاي اسپريترز هديه اي عالي براي سالن دارها مي باشد.

تيشرت تبليغاتي پوشاک و لوازم ضروري جزو محصولات محبوب براي تبليغات و همچنين باعث استفاده آنها توسط مشتريان مي شود در حاليکه برند شما بر روي آنها قرار دارد.

به طور کلي محصول تبليغاتي شما بايد هداياي تبليغاتي خاص و معرف خوبي براي شرکت شما باشد. نياز نيست حتما بلند مدت استفاده شود گاهي يک خوراکي يا آب آشاميدني با برند شما ميتواند کار يک هدف کوتاه مدت را انجام دهد.

اگر محصولي براي مشتري طراحي شده است بايد به خوبي کار کند، تحقيقات نشان مي دهد هديه تبليغاتي مي تواند نظر مشتريان را در مورد شرکت شما بهبود ببخشند. اما يک هديه معيوب و يا بي کيفيت باعث ارائه تصوير نامناسبي از کسب و کار شما مي شود حتي اگر رايگان باشد.

تحقيقات نشان مي دهد ميانگين نگهداري هداياي تبليغاتي توسط گيرنده آنها بين يک سال يا بيشتر و  در اکثر مواقع بين 3 تا 4 سال است.

بهتر است که با مقداري سرمايه گذاري يک هديه با کيفيت تري را براي گيرندگان در نظر بگيريد تا شرکت شما را با تصوير بهتر و طولاني مدت تري بخاطر بسپارند

 

عبادت...
ما را در سایت عبادت دنبال می کنید

برچسب : چگونه,موثرترین,هدیه,تبلیغاتی,را,برای,کسب,و,کار,خود,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : sana ebadat بازدید : 129 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 17:50

آيا از طريق پنل ارسال پيامک، امکان ارسال به شماره هاي استان هاي مختلف کشور وجود دارد؟

wdvt_z2.jpg

گاهي اوقات نياز است که براي تبليغات خود از پنل ارسال پيامک انبوه به صورت منطقه اي استفاده کنيد.

مثلا اگر شما ساليان سال است که در منطقه اي خاص کسب و کار داريد، بهتر است که در همان منطقه تبليغات هدفمند انجام دهيد.

به زبان ساده تر اين روش تبليغات براي شغل هايي که کارشان محدود به يک محله است و يا فروش خود را از اعتبار در يک محله به دست مي آورند، بسيار مناسب است.

در صورت تبليغات از اين روش، فروش شما در آن محله بيشتر مي شود چون افرادي هستند که شما را مي شناسند و مشتري ثابت شما هستند و افرادي هم هستند که تازه به آن محل آمده اند و با شما از طريق پيامک انبوه آشنا مي شوند.

به وسيله پنل ارسال پيامک انبوه تبليغات خود را هدفمند کنيد:

هر برنامه اي اگر هدفمند باشد، زودتر و با هزينه کمتري به نتيجه مطلوب مي رسد. تبليغات و پيشرفت در فروش هم از اين قائده مستثنا نيست.

در ارسال اس ام اس انبوه از طريق پنل اس ام اس، به دليل اينکه شما هدفمند پيامک خود را ارسال مي کنيد، در هزينه هاي شما صرفه جويي مي شود.

براي هر نوع تبليغ، بهتر است مخاطبان مرتبط با موضوع انتخاب شوند تا هم ازمزاحمت براي افرادي که احتياجي به ديدن تبليغ ندارند جلوگيري شود، همچنين افرادي که تبليغ را دريافت ميکنند، کساني باشند که احتمال تبديل آنها به مشتري بالاتر باشد.

دسته بندي هاي مختلفي در بانک هاي شماره پنل پيامکي وجود دارد که بر اساس استان، شهر، منطقه و کد پستي قابليت ارسال را فراهم ميکند.

پنل ارسال پيامک انبوه براساس منطقه چه ويژگي هايي دارد؟

همان طور که در بالا اشاره شد، يکي از مزيت هاي اين روش تبليغات صرفه جويي در هزينه هاي شما مي باشد. براي روشن تر شدن اين موضوع مثالي مي زنيم.

فرض کنيد ما مي خواهيم پيامکي را ارسال کنيم و هدف فروش در منطقه اي خاص است.

در صورتي که سامانه ارسال پيامک ما قابليت تفکيک استان، شهر و به طور کلي منطقه را نداشته باشد ما مجبور مي شويم پيامک خود را ارسال کنيم به اين اميد که به دست افراد مد نظر ما برسد.

اما وقتي اين قابليت براي  ما تعريف شده باشد به راحتي مي توانيم فقط براي همان منطقه اي که قصد داريم تبليغات کنيم پيامک ارسال کنيم.

به اين صورت هزينه ارسال پيامک کمتر مي شود و دقيقا متن هاي ما به دست کساني مي رسد که مورد نظر ما بوده اند.

 پنل ارسال پيامک انبوه، امکان ارسال به چه سرشماره هايي را فراهم ميکند؟

از ديگر ويژگي هاي سامانه ارسال پيامک اين است که شما مي توانيد با اپراتور همراه اول  به همه شهرها و استان ها به تفکيک با هر پيش شماره اي پيامک خود را ارسال کنيد.

در واقع در اين روش  شما مي توانيد به يک شهر با پيش شماره مخصوص به خود شروع مي شود پيامک انبوه ارسال کنيد و با اپراتور ايرانسل مي توانيد فقط استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنيد.

مراحل ارسال پيامک به وسيله نقشه گوگل:

براي اينکه بتوانيم از پنل ارسال پيامک خود استفاده کنيم بايد در ابتدا نحوه کار با آن را کامل بدانيم.

در اين قسمت از مقاله شما را با نحوه کار پنل ارسال پيامک انبوه  آشنا مي کنيم. با ما همراه باشيد.

در مرحله اول بايد با وارد کردن نام کاربري و رمز عبور خود وارد پنل پيامکي شويد.

در اين قسمت بايد براي ورود به بخش تنظيمات بايد بر روي ارسال پيامک از طريق نقشه گوگل کليک کنيد تا بتوانيد تنظيمات دلخواه خود را براي ارسالي موثر انجام دهيد.

در اين قسمت  نقشه گوگل به شما نمايش داده مي شود که در اينجا مي توانيد منطقه مورد نظر خود را پيدا کنيد.

بعد از انتخاب منطقه موردنظر مي توانيد روي آن حرکت کنيد و نقاط مختلف آن را ببينيد.

بعد از اينکه شما منطقه مورد نظر خود را انتخاب کرديد رنگ آن تغيير مي کند.

شماره هايي که در اين مرحله به شما نمايش داده مي شود همان بانک اطلاعاتي شماره هاي شما مي باشد. شما فقط مجاز هستيد از بين اين شماره ها ارسال هايخود را انجام دهيد.

در مرحله بعدي مي توانيد متن و موارد مورد نظر خود را وارد کنيد و در نهايت روي دکمه ارسال کليک کنيد تا متن شما با توجه به تنظيماتي که به دلخواه اعمال کرديد به همان شماره هايي که انتخاب کرديد ارسال شود.

ارسال اس ام اس انبوه با استفاده از فيلتر جنسيت در پنل ارسال پيامک

گاهي اوقات پيش مي آيد که شما قصد داريد جنسي خاص بفروشيد يا هدف فروش شما قشري خاص با رده سني و جنسيت تعيين شده اي است. پنل ارسال پيامک اين کار را براي شما بسيار راحت مي کند.

ممکن است بخواهيد در روز مرد و يا روز جوان به عنوان تخفيف فقط به قشر آقايان و يا جوانان کشور پيام ارسال کنيد.

مي توانيد با انتخاب اين گزينه پيام هاي خود را خيلي هدفمند ارسال کنيد و از نتايج مثبت آن بهره ببريد. يا شايد بخواهيد به خانم هاي منطقه خود پيام تبريک روز زن بفرستيد اگر اين قابليت وجود نداشت شما نمي توانستيد به اين راحتي اين کار را انجام دهيد.

پنل ارسال پيامک انبوه يکي از ابزارهاي ايده آل براي تبليغات است. زيرا با داشتن امکانات زياد ارسال پيام را براي شما بسيار راحت مي کند. اميدواريم که از اين مقاله استفاده کرده باشيد. براي مطالعه مطالب بيشتر به سايت مديانا اس ام اس به آدرس https://medianasms.com/ مراجعه کنيد.

 

عبادت...
ما را در سایت عبادت دنبال می کنید

برچسب : آیا,از,طریق,پنل,ارسال,پیامک,امکان,ارسال,به,شماره,های,استان,های,مختلف,کشور,وجود,دارد؟, نویسنده : sana ebadat بازدید : 116 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 16:21

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي کسب و کار خود انتخاب کنيم؟

هداياي تبليغاتي محصولاتي هستند که نام و يا لوگو شرکت شما بر روي آنها قرار گرفته مي گيرد، که يکي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي و تبليغات است. امروزه هنوز هم هداياي تبليغاتي يکي از بهترين روش هاي ماندگاري برند در ذهن مشتريان و همچنين مقرون به صرفه ترين روش هاي تبليغ کسب و کار به شمار مي آيد.

 سه نکته کليدي براي انتخاب بهتر نوع هديه تبليغاتي به صورت زير مي باشد:

·براي گيرنده آن مفيد و قابل استفاده باشد.
·به خدمت و يا محصول کسب و کار شما مرتبط باشد.
·بايد کسب و کار شما را به خوبي نمايش دهد.
به منظور موثرتر بودن در تبليغات کسب و کار و برند شما، يک هديه تبليغاتي بايد براي گيرنده آن قابل استفاده و به نوعي تبليغات خلاقانه باشد، به اين معني که گيرنده آن را نگه دارد و از آن استفاده نمايد. نمايشگاه ها رايج ترين مکان هايي هستند که شرکت ها هداياي تبليغاتي خود را ارائه مي دهند.اينکه هديه شما يک خودکار ارزان يا يک هديه گران باشد تقريبا ريسک يکساني دارند.
استفاده بلند مدت: تحقيقات نشان مي دهد وقتي که يک هديه تبليغاتي مفيد باشد شخص گيرنده به طور متوسط بين1 تا 3 سال آن را نگه ميدارد و برند شما در ذهن مشتري ماندگار تر مي شود و بدين ترتيب شانس زيادي براي انتقال نام تجاري شما به سايرين فراهم مي گردد.
ديگران، گيرنده هديه تبليغاتي شما را در حاليکه از آن استفاده مي کند مي بينند و يک توصيه مثبت براي کسب و کار شما صورت مي گيرد.
استفاده کوتاه مدت: نگهداشتن بلندمدت يک هديه تبليغاتي الزاما به معني استفاده مفيد از آن محصول نيست، گاهي اوقات پيشنهاد يک نوشيدني يا اسنک با آرم شما در نمايشگاه مي تواند احساس مثبت زيادي را براي کساني که خسته، تشنه يا گرسنه هستند ايجاد مي کنند. با توجه به نوع استراتژي شما مي توانيد از هر دو روش محصول تبليغاتي کوتاه مدت و يک هديه گرانتر براي بردن به خانه استفاده کنيد.
اغلب شرکت ها هداياي مختلفي را به مشتريان بلند مدت، مشتريان وفادار و يا کساني که هنوز مي خواهند خريد کنند در نظر مي گيرند.
هداياي تبليغاتي فقط در نمايشگاه ها استفاده نمي شوند، خرده فروشان از آن براي ايجاد انگيزه خريد يا به عنوان هديه براي زماني که خريد انجام شده است استفاده مي کنند.
کسب و کارهاي خدماتي مثل سالن و رستوران ها مي توانند هداياي تبليغاي را پيشنهاد بدهند که علاوه بر مفيد بودن براي گيرنده با ايجاد يادآوري مداوم، احتمال بازگشت آنها را افزايش دهند.
يکي از معيارهاي موفقيت محصول تبليغاتي اين است که با برند شما مرتبط باشد، اين معيار کمک ميکنه تا گيرنده هديه شما متوجه نوع فعاليت شرکت شما شود. اين کمک مي کند که گيرندگان هدايا با فعاليت شرکت شما ارتباط بيشتري برقرار کنند. به عنوان مثال: خودکار ها يکي از هداياي تبليغاتي محبوب است ولي اگر شرکت شما ارتباطي با نوشتن نداشته باشد انتخاب مناسبي براي محصول تبليغاتي نمي باشد.
اينجا تعدادي مثال از ايده هاي هداياي تبليغاتي مرتبط مطرح شده که کمک مي کند شما هديه مناسبتري نسبت به هداياي رايج مثل نوت پد، مگنت يا خودکار را انتخاب کنيد.

کرم ضد آفتاب با لوگو شما بر روي آن، اگر شما يک متخصص پوست هستيد.

کيت کمک هاي اوليه با برند شما ،اگر کار شما مرتبط با کلينيک يا بيمارستان باشد.

خودنويس تبليغاتي و خودکار تبليغاتي   و  روان نويس تبليغاتي و کاغذ يادداشت بازيافت شده، اگر فعاليت شرکت شما در حوزه محيط زيست مي باشد.

کيت کمک هاي جانبي جاده اي براي شرکت هاي ماشين يا بيمه اتومبيل فعاليت دارند.

ليوان تبليغاتي  و ظرف نوشيدني تبليغاتي يا پيش بند براي يک رستوران يا شرکت توليد کننده مواد غذايي.

وسايل الکتريکي براي شرکت فعال در حوزه ديجيتال مثل فلش مموري يا نگهدارنده موبايل.

برس هاي تبليغاتي، شانه ها يا بطري هاي اسپريترز هديه اي عالي براي سالن دارها مي باشد.

تيشرت تبليغاتي پوشاک و لوازم ضروري جزو محصولات محبوب براي تبليغات و همچنين باعث استفاده آنها توسط مشتريان مي شود در حاليکه برند شما بر روي آنها قرار دارد.

به طور کلي محصول تبليغاتي شما بايد هداياي تبليغاتي خاص و معرف خوبي براي شرکت شما باشد. نياز نيست حتما بلند مدت استفاده شود گاهي يک خوراکي يا آب آشاميدني با برند شما ميتواند کار يک هدف کوتاه مدت را انجام دهد.

اگر محصولي براي مشتري طراحي شده است بايد به خوبي کار کند، تحقيقات نشان مي دهد هديه تبليغاتي مي تواند نظر مشتريان را در مورد شرکت شما بهبود ببخشند. اما يک هديه معيوب و يا بي کيفيت باعث ارائه تصوير نامناسبي از کسب و کار شما مي شود حتي اگر رايگان باشد.

تحقيقات نشان مي دهد ميانگين نگهداري هداياي تبليغاتي توسط گيرنده آنها بين يک سال يا بيشتر و  در اکثر مواقع بين 3 تا 4 سال است.

بهتر است که با مقداري سرمايه گذاري يک هديه با کيفيت تري را براي گيرندگان در نظر بگيريد تا شرکت شما را با تصوير بهتر و طولاني مدت تري بخاطر بسپارند

 

عبادت...
ما را در سایت عبادت دنبال می کنید

برچسب : چگونه,موثرترین,هدیه,تبلیغاتی,را,برای,کسب,و,کار,خود,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : sana ebadat بازدید : 117 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 19:43